Ceramic hand made

Takie piękne płytki, malowane ręcznie znalazłam na wycieczce rowerowej:). Jak to często bywa w moich stronach -leżały na drodze w dołku, żeby samochody miały równo pod kołami. Ale czy ja mam równo w głowie? Nie wiem. Zabrałam je do domu. Jest ich chyba 16 szt, niektóre w gorszym stanie. Zobaczymy co z tego wyniknie.
Nie umiem określić , która fabryka je wyprodukowała. Typuję ,że jednak któraś z tutejszych. Obstawiam tez, że skoro biskwit jest czerwony a szkliwienie białe to nie są to obecnie produkowane egzemplarze. Dawno już takich wzorów się nie maluje. Może ktoś z Was wie coś o tym wzorze.



Miłego dnia.

5 komentarzy:

  1. Anonimowy19:47

    No ja nie mam pojęcia skąd one mogą być :) :) :) Ale ty masz farta na tych przejażdżkach!
    L

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj:) Dzieki za linka.ktory mi podeslalas,milo z Twojej strony:) Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj:) Dzieki za linka.ktory mi podeslalas,milo z Twojej strony:) Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18:06

    Te płytki są z zakładu płytek ceramicznych Opoczno. Nie wiem ile lat mają, ale ja bym dała im ze 20 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak przypuszczałam , ale była podobno jakaś mała fabryczka w Radomiu czy pod Radomiem i tez malowała ręcznie płytki. Z resztą dawniej wszystkie płytki były malowane ręcznie. Dziękuje za podpowiedź :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i zapraszam.