Pobudka z zimowego snu.

W środku zimy pobudziły mnie do te cudowne tulipany. Uwielbiam je, szczególnie w taką porę.
                                                                                                   



Aby nabrać więcej zapału do działania odwiedziłam Bukieciarnię, która już kiedyś prezentowałam. Tym razem niespodzianka- skrzynia , którą właścicielka sama odnawiała. Prezentuje się super , nawet ładniejsza od mojej. Ale drewno ma tą wspaniałą cechę ,że można je prawie w nieskończoność przerabiać, więc może i moja skrzynia na wiosnę otrzyma nowy wygląd. Przy okazji zrobiłam jeszcze kilka fotek. Dla skrzynki na jabłka znalazłoby się miejsce u mnie w domu:)









Miłego dnia 

3 komentarze:

  1. Ależ piękne te tulipany! A na skrzynkę na jabłka to i ja z pewnością znalazłabym miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amaggie czyż nie prawda, że na niektóre rzeczy bez względu na wielkość mieszkania umiemy znaleźć miejsce:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Bukieciarni i ja czasami chetnie zagladam, mozna tam znalezc bardzo ciekawe okazy ;)
    A tulipany? Zawsze sa wdzieczne <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i zapraszam.