Półki w kawalerce.

Urok starych szafek i półek jest tak silny, że chciałoby się mieć wszystkie istniejące wzory. Przynajmniej ja  mam taka ochotę. Wciąż podobają mi się następne i następne. A na 26 m2 każda półka się przyda. A jeszcze bardziej jest pożądana jak spełnia różne inne role. Do mojej starej, odmalowanej półeczki dopięłam kawałek koronki, który posłuży mi do wygodnego trzymania biżuterii. Wieszaki dokręciłam każdy inny bo nie lubię jednakowych Na wieszaku zawisł worek a w worku następny schowek. Na uchwyty do szafki jeszcze muszę poczekać do jarmarków staroci w Spale.




O takich też marzę........

półka
http://tygielrozmaitosci.blox.pl


http://domilkowy-domek.blogspot.com

Miłego dnia 

5 komentarzy:

  1. Półeczka miodzio :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Madziu, czekam na zdjęcia pokoju, który się robi:):) będzie miooooodzio miooodzio:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta moja półeczka już nie jest biała ale szara z białą przecierką, tak to już mam, że rzeczy często zmieniają kolory.Jak tylko będę mieć aparat to zrobię zdjęcia :) Pozdrawiam, Julia

    OdpowiedzUsuń
  4. Julio, byłam na waszej stronie, podoba mi się to co robicie. Fajny pomysł. Gratulacje. Czekam na zdjęcie półki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na takich półkach można umieścić ogromną ilość szpargałów. Przeróbka wyszła bardzo przyzwoicie. Sama nie widzę takiego potencjały w starych meblach, dlatego dziwię się, że można je tak dobrze odrestaurować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i zapraszam.