Malowany Konik

Serdecznie zapraszam do mojego sklepiku okolicznościowego, który działa od wczoraj pod nazwą Malowany Konik. Moje wieczne poszukiwania nowych form użytkowych oraz odkrywanie coraz to nowych moich możliwości malarskich (i nie tylko) sprawiło, że powstały spore nadwyżki. Jeżeli coś Wam się spodoba, proszę kontakt na maila. Przez kilka dni będą się pojawiały nowe produkty bo jest ich całkiem sporo. Dzisiaj dołączyły do sklepu domki z koronkowymi daszkami, które kiedyś już prezentowałam na blogu.  Życzę miłego buszowania.

http://malowanykonik.blogspot.com/
 

3 komentarze:

  1. Anonimowy06:24

    Konik konikiem, ale czekam na (z utęsknieniem) na nowy post - może wiosenny? L

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie ale o jajkach:):) a raczej kraszankach, ale niestety po warsztatach w przyszłym tygodniu:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17:52

    No to się staraj kobitko, bo mi się chcę coś pooglądać ładnego. L.
    P.S. Panie już Ci przywiozły kosz na owoce.
    P.S.2. Właśnie mam przerwę, bo za... na stryszku. Ale robota. Całuski

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i zapraszam.