Drugie sniadanie




Do miłego    


9 komentarzy:

  1. "Gładzę się po brzuszku i mówię mniam, mniam" - jakby to powiedział Karol Krawczyk z serialu Miodowe Lata :)
    Czy to pomaranczowe to przecier z mango???

    PS: Tesknie za Twoja kawusia mmmmm...

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15:57

    marchew, jabłko i grejpfrut:) pycha
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna ta taca;-)cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak tak.... . a kto by pomyślał ,że takie gadżety reklamowe miała pewna mała firma :):)byłam inicjatorką tych gadżetów. Ale to już historia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19:00

    Och Mery, cudne. A jaki masz ładny dzbanek do kawy. Chyba nowość?
    L

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubie marchewki :) ale wierze, ze smaczne :)
    Molly, Twoje inicjatywy to Twoje BOGACTWO :D

    OdpowiedzUsuń
  7. SNIADANIE SNIADANIEM - A MY TU STADEM NA JAJA MALOWANE CZEKAM !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. śniadanko wyglada pysznie ,i jeszcze podany na pięknej tacy z kafelkami takimi jak w mojej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam kafelki u ciebie, ja sama też je mam w mojej kuchni tylko z tymi właśnie wzorami co na tacy. Wzór ten projektowała moja koleżanka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i zapraszam.