Wiosennie

6 komentarzy:

  1. Ech, slicznie :)
    U mnie wiosne wniosl pieknie kwitnacy daffodil, bazie oraz phalaenopsis (potocznie zwany storczykiem), ktorego dostalam w niedziele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hanuś a co to ten daffodil? Jakiś daktylowiec?

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia , bardzo miło sie je ogląda;-)))pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy05:38

    Jak pięknie!!!
    Miło mi, że malutka część tej ekspozycji nabyłaś w moim towarzystwie. A świeczniki.... zniewalają urodą i delikatnością!!!
    L
    PS
    Daffodil to żonkil.
    Całuski!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi miło Maciejko i dziękuję, jednak dopiero się uczę robić zdjęć, po wielu latach znowu mnie naszło. Mam nadzieje ,że tylko będzie lepiej:)

    Lucy no właśnie - nie wiedziałam ,że to tak się nazywa, ale już doczytałam. Koniecznie musisz przyjechać na nowe zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy05:57

    Zaglądam codziennie z nadzieją na nową dostawę świątecznego nabiału - a tu nic...
    A tak naprawdę to się już pogubiłam i nie wiem, czy wyrwałaś się na zdobienie jajek.
    całuski L

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i zapraszam.