Barankowo







Producent i zdjęcia Ceramika Ganeli

Do miłego   



12 komentarzy:

  1. UROCZE BARANKI;-) ROZBROIŁY MNIE....

    OdpowiedzUsuń
  2. a jakie charakterne te barany!!! Ten w skośne paseczki tylko czeka zeby kogos pogonic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło zobaczyć moje barany w tak pięknych okolicznościach przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj milło, miło :) wszakże to Wielkanoc, a i barany pierwsza kalsa :) Gratuluje pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też urzekły i prędzej czy później nabędę któregoś..... właśnie jeszcze nie wiem którego:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baranki bardzo oryginalne, chciałoby się je mieć u siebie.Pozdrawiam imienniczkę wiosennie, na przekór zimy za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam i bardzo się cieszę z odwiedzin. Proszę rozgość się i rozsiewaj swój zapach , bo ja go uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach piwonii... hmmm... LATO !!!
    Ale one maja w naturze przynosic niespodzianki do domu, taka ich cecha =D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i niepowtarzalne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieki za wizyte u mnie , troche pozno ale zajrzalam do Ciebie, bylam podrozujaca ale teraz zaczynam sie goscic w Warszawie. Zaraz zapisuje sue na Twoj blog..bardzo mi sie spodobal, uwielbiam takie folkowe dziela...sliczne sa!!!!pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19:59

    Superowe te baranki... A serek od owieczek u mnie czeka...
    L

    OdpowiedzUsuń
  12. Super dekoraraje!:) Wszystkiego dobrego na Święta :) Pozdrawiam i zapraszam Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i zapraszam.