Skansen Niebowo

Miejsce w którym czas płynie wolniej, słychać śpiew ptaków i szum wiatru. W takim miejscu można żyć w zgodzie z naturą i odkrywać soje pasje i uzdolnienia:) Oglądając taką chatę można przenieść się myślami do nie tak odległych czasów i powspominać sobie zapach chleba który piekła babcia, smak masła i śmietany i herbaty zaparzonej w imbryczku....  przedmioty, które dojrzałam przypomniały  mi  jak próbowałam swoich sił na krosnach i jak robiłam pierwsza serwetkę na szydełku ....  Skansen Niebowo to miejsce w którym gospodarze realizują swoje marzenia. O ich pasjach napiszę  następnym razem o ile mi pozwolą:)








 












A na koniec przepiękna kuchnia 



Po więcej informacji zajrzyjcie : http://www.niebowo.pl/ Polecam

Miłego weekendu   


5 komentarzy:

  1. Anonimowy21:56

    Bardzo czekałam na tę relację i powiem krótko: jak w niebie. Pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że kiedyś mnie tam zabierzesz :)
    L

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe miejsce, lubię takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas jakby zatrzymał się w miejscu,
    jakże to cenne w pędzący m dzisiaj świecie.Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja pozostaje pod wrażeniem koniczka i oczywiście mam ślinotok na bezę, która jest BEZKONKURENCYJNA !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i zapraszam.