Technika zarządza za nami

Niestety , kiedyś musiało to się stać. Wbrew mnie albo z niewiedzy  mojej, mój blog był połączony z picasa web. Przy tworzeniu dzisiejszego postu program picasa wysłał mi informację  o braku miejsca oraz z propozycją dokupienia dodatkowego miejsca. Przepraszam ale dlaczego ja mam dokupić miejsce skoro ja nie chcę żeby moje zdjęcia tam się same zapisywały. Postanowiłam część zdjęć usuną i zrobić wolne miejsce na nowe. Owszem - był komunikat, że nie będzie widać moich zdjęć na blogu. Spróbowałam kilka usunąć ale nadal są widoczne, zatem do dzieła - usunęłam następną partię i tu już nie było mi wesoło. Niektóre z nich nie są widoczne.  Wcześniej prowadziłam bloga i nie miałam konta na picasa i wszystko było dobrze, zatem dlaczego teraz  zawłaszczono moje zdjęcia i nie mogę ich usunąć bez ingerencji w mojego bloga. Może wiecie jaki popełniłam błąd lub co powinnam zrobić aby z tego wybrnąć. Proszę o porady. Szczerze powiem ,że nie lubię takich niespodzianek. Jestem wściekła i bezradna. 

5 komentarzy:

  1. tak, dokladnie to samo stalo sie ze mna...sprobuj to co zrobilam ja, tez nie zmienilam starych zdjec , ale te nowe zmiejszam do 800 pikseli w picassa i takie wysylam na blog, takie zdjecia po prostu przechodza bez problemu, nie sa brane pod uwage...powodzenia..

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez stracilam w ten sposob zdjecia na blogu...Na szczescie mam jeszcze te fotki tylko jakos brakmi czasu zeby je powklejac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda tych pięknych zdjęć! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny dziękuję za informację, muszę coś popróbować zrobić. Popróbuję Grażyno zmniejszać je teraz do 800 pikseli. Miałam nawet pisać do ciebie Leandro bo kiedyś widziałam,że to się stało na twoim blogu. Na szczęście mam te fotki w komputerze. Ale nie wiem jak wkleić znowu 995 zdjęć:)Może to czas na zmiany w życiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety...ja tez usunęłam wszystkie zdjęcia na blogu myśląc, ze robię sobie miejsce na nowe. Chciałam to jakoś rozwiązać i trafiłam tutaj :) Nie ma innej możliwości niż wgranie zdjęć od nowa prawda?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i zapraszam.