Szablony do wycinanek

Aby jeszcze bardziej zachęcić Was do wycinania, dzisiaj mała pomoc- szablony. Mam nadzieję , że to pomoże:):) Powinny dać się wydrukować w formacie A4 Jeżeli będzie problem to piszcie , wyślę większe pliki. Trzy pierwsze są 1/4 całej wycinanki a dwie ostatnie 1/2 - to informacja dla tych, którzy nigdy nie wycinali. Aby się nie pomylić co zostaje a co wycinamy można dodatkowo pomalować część , która zostaje. I tak wycinacie kolorem do środka, więc po rozłożeniu nie będzie widać.





A tak wygląda wycinanka w wymiarze 100x70 



Miłej zabawy   

10 komentarzy:

  1. Mariola kocham Cię!!! dziękuję za te wzory, jutro się przy nich zrelaksuję z największą przyjemnością!!!! buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy06:45

    Ja też Cię kocham!!!!! (nawet bez wzorów:):):) )
    L

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22:40

    Dzięki wielkie wzory własnie szukam takich na ozdobe kuchni całuski i prosimy o więcej jak można

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe wzory ! to ja też wykorzystam w celach edukacyjnych :)
    Wycinanki na nowo doceniłam po wizycie w skansenie Maurzycach i rozmowie z panią wycinankarką

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe wzory ! to ja też wykorzystam w celach edukacyjnych :)
    Wycinanki na nowo doceniłam po wizycie w skansenie Maurzycach i rozmowie z panią wycinankarką

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam także na wycinankową ucztę do siebie www.papierzyszcze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Mariola,
    Bardzo potrzebuje szablony do wycinanek. Bede reprezentowac Polske w szkole na Brooklynie i to bedzie robotka reczna dla dzieci. Te szablony, ktore od Ciebie wydrukowalam nie drukuje sie w formacie A4.
    Dziekuje i gory! Swietny blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękne ozdoby można zrobić z takich wycinanek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i zapraszam.