Słodziaki na ludowo

Bardzo się cieszę ,że miałam okazję zobaczyć jak tańczą 5 latki w strojach ludowych.Nie jest to w naszym regionie rzadkość ale na takim kameralnym występie miałam okazję robić zdjęcia pierwszy raz. Nic tak mnie nie rozbawia jak  pozy tych młodziaków ich miny i zachowania. To zupełnie inny świat niż nasz:) A stroje jak zawsze robią wrażenie. Szczególnie , że cały ubiór jest oryginalny począwszy od korali, bucików , chustek, czapek i krajek a skończywszy na koszulach i wełniakach. 











 




 










 








 



























 q

7 komentarzy:

  1. Witaj
    Dzieci uroczo wyglądają w tych strojach ludowych ; stroje są naprawdę piękne .
    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie cudne zdjęcia! Bardzo mi się podobają:)))Aż się uśmiechnęłam zobaczywszy te "dziecięta"
    :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13:24

    Wszystkie stroje urocze, dzieciaki słodziutkie. Ale Antoni - najcudowniejszy!!! Szczególnie z chlebkiem! I proszę go pozdrowić od cioci Lucynki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale radosc dla oczu i duszy!!!sliczne stroje, sliczne dzieci!sciskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda stroje przecudne, dopracowane w szczegółach.Pozwala mieć nadzieję,że tradycja będzie przekazywana dalej, oby ich dzieciom.Zdjęcia pękne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. i tak powinno być!!! piękne dzieci, piękne stroje i piękna tradycja!!! popieram z całego serca!!! ściskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy11:40

    no ten w pomarańczu super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i zapraszam.