Za miastem







                                                 

 q

8 komentarzy:

  1. Mariolu ależ Miałaś piękne niebo , u mnie deszczowo :) a o figurę popytaj będzie ciekawa historia może :)
    Pozdrawiam wieczornie Ilona

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale niebo... u mnie deszczowo. W tym tygodniu jednak udało mi się sfotografować tęczę. Figura może mieć ciekawy początek, musisz się dowiedzieć i nam napisać:)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne niebo na pięknych fotografiach

    OdpowiedzUsuń
  4. św. Jan Nepomucen, pewnie starsi ludzie w okolicy co nieco pamiętają...albo na parafii

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam podziwiać moje zachody słońca na tarasie lub z sypialni, bo to wszystko jedno. Feeria barw, do tego stopnia, że zrobiłam juz przez te 5 lat zdjęć, jak szalona. Ale nie da się tego pominąć milczeniem i nic nierobieniem. Piękny ten Twój zachód słońca. Piękny! Pozdrawiam cieplutko i życzę miłej niedzieli:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna ta pierwsza fotka !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i zapraszam.