Zagroda Stary Sad





























X


5 komentarzy:

  1. Cześć Mariolu :)
    W ciekawych miejscach gościsz :)piękne rzeczy zwłaszcza te serdaki mnie urzekły :)
    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ,że nam pokazujesz takie magiczne miejsca.Świetnie,że ludzie dbają o taki przekaz tradycji.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie klimaty - piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, cieszę się ,że udało mi się spotkać wspaniałych ludzi i być w ciekawych miejscach. To lato było u mnie wyjątkowe. Jestem bardzo zadowolona ,że i Wam podobają się takie klimaty bo mnie one pochłonęły bez reszty. Pozdrawiam Was już zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za urocze miejsce! Z każdego kącika zerka coś ciekawego;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i zapraszam.