Na styku kultur

Oto kilka subiektywnych obrazków z targów 
czyli to co lubię najbardziej
pasiaki, 
hafty , 
koronki ...
Na stoisku woj. łódzkiego moje dobre znajome




Koleżeński zjazd koników z filcu, drewna i haftowanych...


Pani Konikowa...:)





 Ewa Nagórska 
Artystyczna Zagroda Stary Sad







Urocze te loki....


 A poza tym ..............















 Urocze Panie z opoczyńskiego :)







A jak Wam się podoba Stacja Skierniewice ?.....





 


 a na koniec ...... piękne plisowane spódniczki.....



 Do miłego   







7 komentarzy:

  1. Wspaniały jarmark ,koniki cudowne

    OdpowiedzUsuń
  2. alez Ci zazdroszcze, tez bym sie wybrała.
    usciski...

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy07:29

    O kurcze!!!!
    L

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja lubie takie jarmarki!!! kolorowo, optymistyczie, pieknie po prostu! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakież Wy tam macie cudniaste imprezy, zazdroszczę !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zdjęciach ładniejsze niż w rzeczywistości albo tylko ja tak niezdanie patrzę, a niebieski konik od pana z nowosądeckiego pomieszkuje u mnie na pianinie, uwielbiam jego oczko, jak on patrzy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zdjęciach ładniejsze niż w rzeczywistości albo tylko ja tak niezdanie patrzę, a niebieski konik od pana z nowosądeckiego pomieszkuje u mnie na pianinie, uwielbiam jego oczko, jak on patrzy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i zapraszam.