Jak ja kocham to miejsce:)

Zaczął się sezon w Niebowie
W końcu wyszło słońce i wszystko od razu inaczej wygląda.




...nie trudno trafić do Niebowa bo droga umalowana w wycinanki...







 

 ... uwielbiam w starych chatach  cudowne kamienne schody...zawsze bardzo wygodne....







... ogródek ziołowy ma wsparcie w zabytkowym płocie...





...jeszcze oglądamy  dary -skarby... pokazuje osobiście właścicielka Edytka:)


...cudeńko... prawda?


...czas jakby wolniej tu płynie....


Miłego tygodnia :)

5 komentarzy:

  1. Piękne miejsce prawdziwie niebiańskie

    OdpowiedzUsuń
  2. To Niebowo mnie neci, juz pisalas o nim..w tamtym roku jakos mi sie nie udalo...ale za kilka dni bede w Polsce a z Warszawy to nie tak daleko...wiec moze!!! piekne zdjecia a ja lubie takie wiejskie nastroje...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię takie klimaty.....te błękity...cudnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny na żywo jeszcze ładniej jest. Te ćwierkające ptaki, ciepły wiaterek......bajka.
    Grażynko, oby spełniły się Twoje plany, właściciele są cudowni. A ja na pewno wszystkiego nie pokazałam :)
    Z Warszawy około 130 km. Ale możesz coś jeszcze zaplanować w tym kierunku np Jarmarki w Spale lub Poświętnem.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dziwię się, sielsko ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i zapraszam.